TOP termékek

Házhozszállítás

15.000 Ft felett, rendelésedet INGYEN kiszállítjuk!

Cikkeink

Őszi márna szezon
Szept

"Itt van az ősz, itt van ujra,
S szép, mint mindig, énnekem."

Új kedvezményrendszer!

Kedves Vásárlóink!

2021.06.01-től egyedülálló ajándékozási rendszerrel szeretnénk kedveskedni visszatérő vásárlóinknak!

Megjelenünk a TikTokon !!!

Kedves Vásárlóink!

Egy remek hírt szeretnénk közölni veletek! A ColdFish.hu horgászwebáruház hamarosan megjelenik a TikTokon is!
A TikTok közösség által rendkívül kedvelt (50.700 követő, 422.400 lájk) Bürgés Tamással egy fantasztikus megállapodást sikerült kötnünk!!! Tamást a TikTokon brgs_thamek_official néven találjátok meg és aki érdekelt horgász illetve főzős témában, garantáltan kedvelni fogja Tamás videóit!

Nálunk érdemes regisztrálni és hírlevélre feliratkozni!
Máj

Webáruházunk megalkotásánál fő szempontunk volt, hogy egy olyan webáruházat hozzunk létre, ahová szívesen térnek vissza a horgászok ha horgász felszerelés illetve csali vásárlásáról van szó! Éppen ezért rejtünk "köszönő kártyát" minden csomagba és éppen ezért rejtünk meglepetés ajándékot minden magasabb összegű megrendelés mellé.

Zsinórjelölő filc az eredményes horgászatokhoz!
Máj

Ha horgászni megyünk és eredményes horgászatban bizakodunk akkor fontos szempont, hogy pontosan az etetést tudjuk meghorgászni. Azokon a horgász vizeken ahol nincs megengedve a behúzás és csónakázás, elengedhetetlen kellék a zsinórjelölő filc bármilyen horgászmódszerről legyen szó.

Carp Academy Supreme Rod Pod
Ápr

Horgászataink során számos olyan szituációval találkozhatunk, amikor meggyűlik a bajunk a leszúró bottartók leszúrásával. Ez előfordulhat a melegebb hónapokban, amikor úgy kiszárad a föld, hogy egyszerűen lehetetlenség leszúrni annyira, hogy az stabil legyen vagy olyan horgásztavaknál ahol a partot kövekkel töltik fel. Nem mellesleg, sok horgásztavon csak stégről lehet horgászni.

PROLOGIC AIRBOMB ETETŐRAKÉTA
Ápr

Bizonyára nem mondunk azzal újat, hogy egy horgászvizen számos alkalommal variálnunk kell az etetés módját. Felmelegedő vizeinkben szépen lassan egyre jobban elkezdenek rendes kerékvágásba táplálkozni a pontyok, amurok.
Ahhoz, hogy a horgunkra csaljuk a szebbnél szebb példányokat, elengedhetetlen a megfelelő etetés. Igen ám, de a megfelelő etetési módot megtalálni sokszor nem egyszerű. Főleg, ha nincs lehetőségünk etetőhajóval vagy pedig csónakkal megközelíteni a bójánkat.
Az etetőrakéta és a spomb régóta egy jól bevállt etetési módszer ha a partról történő etetésekről beszélünk. A hagyományos spomb és etetőrakétáknál sokszor hátrány lehet az, hogy nem tudjuk az etetőanyagunkat nagy területen szét szórni.

Szeretünk sikereket szerezni a Vásárlóinknak!!!
Ápr

A www.coldfish.hu webáruházunkban számos összeállított szettet megtalálsz.

A kevesebb néha több!
Márc

Elegáns megjelenés, kimagasló minőség, elérhető ár

Bemutatjuk a Delphin CRABER Maxi Rodpodot!

2 az 1-ben, az egyik legpraktikusabb világítás
Márc

Bemutatjuk a  Delphin LightContact sátorlámpát!